jom ikut :

Friday, August 8, 2008

saya anak malaysia


( 1 )
1953
Bulan 5 aku dilahirkan
Di sebuah negeri yang diberi nama
NEGERI SEMBILAN

( 2 )
Selepas itu aku dibesarkan
Di NEGERI KELANTAN
Aku belajar di sekolah orang putih
Dekat dengan Pasir Puteh

Saya Anak Malaysia ( 4X )

( 3 )
Lepas sekolah aku merayau
Negeri mat saleh aku merantau
Tempat orang indah sekali
Tapi MALAYSIA dekat di hati

Saya Anak Malaysia ( 4X )

Sampai masa aku pun balik
Tapi makweku nampak pelik
Dia kata nak jadi apa
Aku kata itu Tuhan punya kuasa

Saya Anak Malaysia ( 4X )

( 4 )
Lemah lembut sopan santun
Sudah menjadi darah dagingku
Walaupun aku nampaknya kutu
Aku hormat orang tuaku

Saya Anak Malaysia ( 4X )

(Ulang 2,3 & 4)


***tahun,bulan&tempat lahir tiada kaitan dengan diriku...

2 comments:

  1. tuanye ko..t ahun 56 ko lahir? ..isk isk isk..dah ptt jadi nenek nih...

    ReplyDelete
  2. muahaha...
    adeh....xmo ar tkr lirik nt xsdp plk....huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...