jom ikut :

Monday, September 15, 2008

shoping part2..

aku: ayh g jusco!!
ayh: nk buat ape??hmm tp boley jg la..ok lps g tesco kte g jusco
aku: ok



dlm ht sronok tak terkata..dpt jln mmg cm tu..tak hengt donia..best klo kua ngn ayah..layankan jek..hehhe..

ok dah siap punggah2 brg yg di beli dr troli ke dlm but kete...ktorg trus grk ke jusco..dlm kete ibu dah lepak..angh lak..pnt la knon..mcm la die jln..huhu..pnt tau tolak..weeeekkk..

eh dh smpai jusco..kli ni aku ngn ayah jek yg trun..lg 2 org tgu dlm kete..ngehngeh..trus ke tmpt yg nk di tuju..klo nk round jusco tebrau alamtnye pengsan la..dh la bsr gaban..aku xde ape nk bli pn sje nk jln2..cm tak pose lak ea??melawat 1 hypermaket ke hypermaket..oit pose la..xkn la nk bt lemah lak..hehe..ayah nk cri kasut so ikut la ayah g cri..

dh jpe aku lak g mryap sorg2 tgk brg kt jusco tu..tbe2 jek bekenan kt 1 baju ni..tgh berkira nk ke tk nk..dlm ati hmm bli la..g ngendeng2 kt ayh..ayh pn kta hmm amek la..aku pn ape lg..cpt2 la amek duit tu..sesungguhnya aku mmg blm berduit kne la ayh yg bg..huhuhu...

lps dah setle semua..grk blik umh..o'oh..dh kul 5 lbih..trus gedebak gedebuk ngn ibu kt dapo msk tuk buka..akhirnya hdngn siap ngam2 azn magrib berkumandang..erkkk..alhamdulilah..

tata hr minggu ku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...