jom ikut :

Friday, October 2, 2009

hari yang ceria...

bismillahirrahmanirrahim

yeay...alhmdulilah...
hr ni aku rse ceria sdikit...
mne xnye...dh sminggu xdpt nk ngadu kat DIA...
doa 2 mmg la kan..ble2 boleh tp xsame...klo xdpt jpe DIA xsyok la...
so pg2 lagi dh bgn...cm base...
mndi n solat pe semua...

ayah : along dah siap?
aku : siap?nk g skag ke?
ayah : ye la...kul 7.30

hahhhh...smpat ke??nasib bek ade bju yg dh gsok...
aku capai je la...n siap2 touch up2 skit...bg segar skit mke ni...
let's go...

hari ini adalah hari yang amat bermakna buat sepupu ku...
nor rafiah & pasangan...
alhamdulilah
mereka selamat di ijab kabul kan pg td...
d kediaman sepupu ku d bandar baru uda...

TAHNIAH
selamat melayari bahtera rumah tangga
semoga berkekalan ke akhir hayat...

wah...sgt la happy bg aku hr ini...
walaupun di saat hati ku sdg xbrp nk stabil...
tp aku msh mpu gumbira melihat sepupu ku...

********



TAHNIAH
juga bt sahabat ku...
norhalina & pasangan
yang di ijab kabulkn hr ini juga...
d kediaman nya d kota jaya...



p/s: buat diriku sbr la...next time la yer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...