jom ikut :

Saturday, January 1, 2011

new year & exam...

bismillahirrahmannirrahim...

assalamualaikum...

hai teman2 apa khabar kalian semua.saya doakan agar kalian semua sihat2 aja.
waduh sejak kapan aku ngomong kayak gi ni...waduhhhh ngak mau...
dushhh...dushhh...

alhamdulillah bertemu lagi kita di ruangan usang ini.diam tak diam kita dah masuk ke tahun baru 2011.selamat tinggal 2010.so,apa azam korang tahun ni?azam tahun lepas dah tercapai ke?hmm...ak??ntah tak tau la...

azam aku tahun ni.aku tak nak azam apa2.cuma apa yang aku harapkan semoga tahun ini,2011,lebih baik dari tahun2 sebelum ni.semoga tahun ini hidup aku lebih ceria dan lebih bermakna.semoga kedukaan & kelukaan lama pergi bersama pergi nya 2010.

ok tak mau sedih2.kita buka buku baru.masa untuk menceriakan diri!!!...weee...n aku harap korang pun sama.semoga ceria2 selalula yek...


********

macam biasa la,tiap tahun baru tirai hidup aku akan bermula dengan imtihan faslu awwal.so,pada kawan2 yang akan mula imtihan esok.eh salah hari ni.semoga korang dapat jawap dengan hati yang tenang.pada yang mula 8,9,10 teruskan menghafal.semoga kejayaan menjadi milik kita bersama.

bit taufiq wan najah...



kata hati : exam fever




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...