jom ikut :

Saturday, May 14, 2011

...up grade semangat yang hilang...

بسم الله الرحمن الرحيم

.....Semarak impian segunung harap dipulang
Usahlah diragukan keupayaan sendiri
Hati yang membara mengikutkan kata-kata
Jawapannya di sini
Semangat kita yang hilang
Oh kita cari pulang....

lalalalalalala......
hamboi ko kemain lagi nyanyi2.....ngehehh...


alhamdulillah...
hari ni aku rasa macam dapat satu semangat yang baru...walaupun tak berapa nak semangat sangat la...ye la mana tak nya...2 3 18 menjak ni hati aku asyik sedih je...luar nampak je happy2 gelak2 senyum2...tapi hati DIA je yang tahu betapa down nya hati ni...lagi2 bila fikirkan exam semakin hampir...lagi la semangat hutan air laut terbang entah mana2 pun aku tak tahu...tak sempat nak tangkap...

bila call tadi siang...keriuahannya tak seperti sebelum2 ni...buatkan hati aku di suntik satu semangat baru...walaupun ada sikit lari...tapi so far ok la...dari yang lepas2...hehe...

benda tu aku tak nak fikir dulu buat masa ni...aku nak buang ke laut...biarlah ikan2 di laut yang makan...kalau boleh nak buang terus tapi tak boleh...sebab benda tu akan menjadi main point bila call...aduh...sakit kepala bila ku fikir...

arrghhh...aku sudah merapu...kerana hari sudah larut...esok pagi ade kelas pepagi...elak aku bangun lepas tu tidur balik tak jaga2 sudah...matilah aku...

so...aku kena tidur sekarang!!!bangun awal!!!...





permata hati : ...ku pohon restu mu ayah...ku pohon restu mu ibu...
untuk memulakan perjalanan ku ini...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...