jom ikut :

Saturday, October 2, 2010

blog usang...

بسم اللّه الرحمن الرحيم

haaacchooooooooooooooommmmmmm....
huk3...fuh..fuh...banyaknya habuk kat rumah ni...pemalas betul lah owner dia ni...

jadikan membaca amalan kita...oyeahhh...aku memang suka membaca tp aku tak suka nak karang...maka inilah jadinya...blog terbengkalai...nak masuk pun bosan...malas jangan cakaplah...aku lebih suka lepak kat blog-blog orang...rasa macam best lak baca depa-depa nya story...aku nya story??heh...tak best pun...lagipun kalau aku tulis ada ke orang nak baca kat blog usang ni??...paling-paling tak pun aku yang baca balik...lantaklah...yang penting aku tak kacau orang...sebab tu malas nk update...gasaklah...orang ada blog kau pun nak ada...last-last macam ni lah jadinya...

hari-hari aku niat nak up date...konon nak jadi blogger tegar...tapi aku hanya mampu jadi pembaca tegar saja...ohhh...kenapalah setiap kali aku ngadap lappy nak up date mesti takde idea...bila aku tak ngadap membuak-buak pulak idea ni datang...aiishhh...

kadang-kadang terfikir jugak...macam mana lah dorang boleh banyak idea nak story eak...bila baca pun best jek...dengan gaya penulisan yang menarik...fuhh...memang aku terpikat lah...hah???chop2...aku terpikat dengan cara penulisan diorang lah...heyy..apa daaa...aku suka baca blog yang boleh buat aku jadi happy...sebab aku suka gelak...tak suka nak sedih-sedih...sebab hidup aku sekarang ni lebih sikit kepada sedih...

hey!!!apa kau membebel la labu???opsss...hehe...aku mmg suka membebel...panjang pulak aku membebel...

eh..k la deary hearty...bed time...esok ada kelas...saya mau tidur dulu...jumpa lagi...nyte...miss you...muahh...

tata...













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...