jom ikut :

Thursday, October 14, 2010

...jangan kau gugur...

بسم اللّه الرحمن الرحيم

rindunya kat blog usang ni.seminggu men'away'kan diri memang tak best.sebab aku lagi suka duduk dan lepak-lepak je kat rumah kalau takde apa-apa program.malas gila nak pergi Cairo kalau takde hal penting.

seyes penat gila.sampai rumah dah malam.bangun pagi pergi kelas full pulak dari pagi sampai petang.huh memang penat tahap gaban.tapi takpe.penat-penat pun balik rumah sendiri.tidur bilik sendiri.buat hal sendiri.fuhhh.

tapi kenapa hari ni tak best??tak suka hari ni.semua masalah nak timbul time ni jugak.semuanya nak keluar time ni jugak.haishh..bengang betol la.

aku tak faham ada jugak orang macam ni dalam dunia.dah la aku malas nak fikir.buat serabut kepala aku yang memang dah serabut.bertambah kusut.

saat ni aku masih lagi mampu menahan ia dari berderai.cuma tunggu masa je.mungkin sekejap lagi.mungkin juga dalam beberapa minit ni.

sedihlah.hati aku dah sebak menahan.sakit dada aku.

aku nak dia.nak pinjam telinga dia.tapi kenapa dia diamkan diri saat aku sangat-sangat perlukan dia.kenapa dia tak faham apa yang aku rasa??hmmm...jangan lah gugur air mata ni.penat la nak nangis.

k la..aku nak tidur la.thanks deary hearty kerana sudi memberi ruang untuk aku meluahkan rasa apa yang aku rasa ni.

nyte..miss you...muahh..


kata hati : kenapa mesti nak nangis???


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...